Kolejiště KDH

 

Úvod

Kolejiště KDH se staví od roku 2010 jako koníček a prezentaci KDH. Dnes máme tři kolejiště, které najdete popsané níže a všechny se zatím dodělávají. Velkou nevýhodou našich kolejišť je velmi malý prostor, ve kterém kolejiště stavíme. Na kolejišti dobrovolně pracují starší členové KDH.

 

Kolejiště

 

H0 digitální kolejiště je největší ze všech kolejišť v DDM Praha 5. V současné době je neprovozní - intenzivně se na něm pracuje. Kolejiště má velké nádraží, dva tunely a bude mít také dostavbu v podobě lokální tratě. Od velkého nádraží vedou tři tratě - dvě hlavní dvoukolejné, které vedou do tunelů, kde je v technických prostorách "obratiště" (v prvním s tunelů jsou nově zabudovány dvě odstavné koleje a ve druhém tunelu se zprovoznil třetí výjezd z tunelu, který v minulosti musel být uzavřen) a třetí vede na most, který je dočasně uzavřen (je zde plánovaná již zmíněná dostavba lokálky s nádražíčkem). Předpokládané zprovoznění kolejiště je v říjnu 2013.

Potřebné práce na tomto kolejišti stručně v bodech:

  • Udělat elektriku
  • Postupně zprovozňovat (zkoušet funkčnost) kolejiště
  • Postupně obnovovat krajinu

 

Další H0 analogové úsekové kolejiště je mnohem menší, o ploše asi 1 x 1,5 m2. Toto kolejiště je ve fázi dostavby - skoro na všech traťových úsecích se již může jezdit. Kolejiště má jedno tříkolejné nádraží (dvě koleje průjezdné, jedna slepá a jedna navazující na slepou (odstavná)), dále dvoukolejnou zastávku a dvoukolejné depo. Předpokládané zprovoznění tohoto kolejiště je prosinec 2013.

Potřebné práce na tomto kolejišti stručně v bodech:

  • Nalézt chybu nefunkčnosti koleje 4
  • Postupně dodělávat krajinu

 

A poslední TT kolejiště je ze všech kolejišť nejvíce rozdělané. Na stole určeném pro kolejiště je jen velmi hrubě navrhnutý plán kolejiště na pomocném papíře pomocí kolejnic. Předpokládané zprovoznění tohoto kolejiště není známo.

Potřebné práce na tomto kolejišti stručně v bodech:

  • Kolejiště je na počátku stavby, takže v podstatě úplně všechno